Reklamacje i zwroty

W Dom Glamour dbamy o pełne zadowolenie naszych klientów. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zwrócić zakupiony mebel lub zgłosić reklamację – zapoznaj się z poniższymi zasadami.

Polityka zwrotów

Czas na zwrot

Klienci mogą dokonać zwrotu zakupionych mebli w ciągu 30 dni od daty dostawy. Zwrot możliwy jest tylko w przypadku produktów nieużywanych, nieuszkodzonych i w oryginalnym stanie. Złożone meble nie podlegają zwrotowi.

Warunki zwrotu

Aby zwrot został zaakceptowany, mebel musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dołączonymi akcesoriami i elementami montażowymi. Produkty wykonane lub zmodyfikowane na indywidualne zamówienie klienta mogą być wyłączone z możliwości zwrotu, chyba że posiadają wady fabryczne.

Proces zwrotu

  1. Zgłoszenie zwrotu: Skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefonicznie, podając numer zamówienia, datę zakupu oraz powód zwrotu.
  2. Weryfikacja zgłoszenia: Nasz zespół obsługi klienta potwierdzi przyjęcie zgłoszenia i przekaże dalsze instrukcje dotyczące wysyłki.
  3. Odesłanie produktu: Po otrzymaniu informacji zwrotnej należy odpowiednio zapakować produkt i odesłać go na wskazany adres. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient, chyba że produkt jest wadliwy.

Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu i weryfikacji zwróconego produktu (zwykle w ciągu 7 dni roboczych), zwrot środków zostanie zrealizowany w terminie do 14 dni roboczych. Pieniądze zostaną zwrócone przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto przy zakupie, chyba że uzgodniono inaczej.

Produkty wadliwe i reklamacje

Jeśli otrzymałeś wadliwy lub uszkodzony produkt, masz prawo do bezpłatnego zwrotu lub wymiany. Możliwe opcje to:

  • pełny zwrot kosztów,
  • wymiana na nowy produkt,
  • naprawa produktu – jeśli jest to możliwe.

Reklamacje można zgłaszać:

Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia lub przesyłki.

Informacje dodatkowe

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów, reklamacji lub chcesz uzyskać więcej informacji o naszych produktach — skontaktuj się z nami. Jesteśmy tu, by pomóc!

Dom Glamour
e-mail: ib.domglamour@gmail.com
telefon: 606 836 850

Twój koszyk

Brak produktów w koszyku.

Masz pytanie?

+48 606 836 850 Napisz do nas